прегрејаомисемозак

За ђаке и родитеље, предаваче и учитеље…аутор Весна Шкара

Нашалио/ла сам се

на 26. фебруара 2016.

Волимо да се шалимо и о томе сада већ знамо да напишемо кратак састав. После говорне вежбе на часу 12. фебруара 2016. године, имали смо задатак да напишемо састав на тему „Нашалио/ла сам се“.

Лепо смо се сви насмејали док смо читали наше саставе.

Прочитајте и ви:

– Саро, ти си беба.

Сара се наљути на мене.

–  Шалим се, Саро, то је само шала.

Душан

Једног лепог дана сам се нашалио са Јеленом. Рекао сам да је иза ње змија. Она се окренула, није видела никакву змију. Ја сам се смејао. Јелена је била љута на мене, а мени је било још смешно.

Стефан

Нашалио сам се са мојом мамом.

Сакрио сам се испод стола. Мама је прала судове и није ме видела.

Ја сам у том тренутку изашао  и уплашио маму и сви смо се смејали.

Един

„Неслана шала“

Брат и ја смо отишли у купатило да перемо зубе. Ја сам пожурила да будем прва. Истрчала сам из купатила и угасила светло. Брат је почео да плаче, а ја сам се смејала.

Милана

Када сам ишао по брата Марка на тренинг, ја сам се нашалио са њим. Сакрио сам се и викнуо:“Бу, бу!“. Марко се тргнуо, а ја сам се смејао. Марко није прихватио шалу.

Матеја

Кад сам био код мог другара, ми смо се сакривали од наших сестара испод кауча и иза ормара. Сестре су биле забринуте због нас. Нису нас могле наћи. Дуго су нас тражиле. Биле су тужне што нас и даље нема. И ми смо били забринути па смо мој друг и ја  искочили. Прво су биле љуте, а после  смо се сви заједно смејали.

Денис

Волим да се шалим са татом.

Једном када је био тата у купатилу,  ја сам му угасила светло. Гласно сам повикала да је нестало струје и некако је тата успео да се окупа. Изашао је из купатила и схватио да сам се нашалила.

Маша

Када је моја мама дошла с посла, ја сам се правила да спавам. Када је мама легла ја сам се неприметно извукла из кревета, па се мама чудила што нисам у кревету. Ја сам скочила и поплашила маму.

Звездана

Мама и ја смо се договорили да се нашалимо са сестром за недељним ручком.

Знали смо да ће као и увек, тражити најмању шницлу. Села је за сто. Мама јој је дала жницлу величине смокија. Била је прилично изненађена. Сви смо се смејали.

Вук Јовановић

Једнога дана позвонила сам тати на врата. Када је изашао, никога није било. Сакрила сам се иза кућа. Тако сам се нашалила са татом.

Такође, сваки дан се шалим са мојом млађом сестром коју јако волим и обожавам.

Наташа

Устала сам и сакрила се иза ормара

Куцала сам пар пута у ормар. Тата је устао и погледао пар пута кроз шпијунку на вратима. Видео је да нема никог испред врата. Кренуо је према мојој соби и ја сам га уплашила иза ормара.

Онда смо се смејали ја и тата.

Валентина

У недељу, ја и моја старија сестра Наца смо хтеле да скувамо топлу чоколаду.

У топлу чоколаду је требало ставити мало шећера, а сестра и ја смо ставиле со, па је била слана чоколада. Мој теча није био ту да то види па смо му понудиле две шоље слане чоколаде. Закашљао се и рекао:“  Ово је грозно!“ Ово је била незаборавна ноћ.

Јана

Једном сам се нашалила са братом Иваном.

Иван је ушао у купатило, а ја сам му гасила светло. Бата се наљутио што је остао у мраку и рекао ме мами.

Ивана

Кад сам био мали, нашалио сам се са мамом. Волео сам да се играм жмурке и сакривања. Једног дана сакрио сам се иза завесе и ћутао. Мама ме је дуго тражила. Мислила је да сам изашао из куће напоље. Јако се уплашила. Нешто је рекла, ја сам се насмејао и тако ме је нашла.

Ја сам хтео да се нашалим, нисам хтео маму да уплашим.

Дарио

Ја имам своју омиљену шалу.

Кад сам била код бабе и деде, ја сам отишла код деде да га уплашим док је гледао „Слагалицу“. Деда је лежао на каучу, а ја сам се пришуњала да ме не чује и, скочила и викнула:“БУ!“.

Дека се уплашио и тргао се, а ја сам се смејала.

Нина

Мама и ја заједно идемо на енглески. Мој час се заврши пет минута раније. Сваки пут треба да сачекам маму. Један дан хтела сам да се нашалим са мамом. Изашла сам на улицу. Мама се уплашила јако, а ја сам хтела само да се нашалим.

Мами сам обећала да се неће више поновити.

Огњена


Постави коментар