прегрејаомисемозак

За ђаке и родитеље, предаваче и учитеље…аутор Весна Шкара

Како је то бити учитељ?

на 11. октобра 2013.

Fotografija2658

 

Час Природе и друштва данас је протекао у необичном духу.

У оквиру „Вршњачког подучавања“ данас нам је лекцију предавао Урош.

Урош нам је причао о „Значају воде за жива бића“. Прво нам је постављао питања везана за воду, а ми знамо одговоре од прошле године.

 

Тако смо мало, по мало стигли и до дела када је требало да урадимо једноставан оглед: доказати да се жива бића састоје од воде.

Учитељица је била Урошев помоћник, поделила је потребан прибор: по два салвета (могу и папирне марамице, убрус) и по лист биљке. Неко је добио лист блитве, неко, лист цвекле, неко лист купуса, карфиола, лист  шаргарепе, лист першуна.

Поступак: на први  салвет постави лист биљке.Затим прекриј другим салветом. Оклагијом, оловком, флашицом, пређи неколико пута преко површине притискајући.

Прво је оглед урадио Урош, да демонстрира шта и остали треба да ураде.

 

Fotografija2661

Fotografija2662

Fotografija2663

Fotografija2664

Fotografija2665

Затим смо и ми сами урадили оглед:

Примећујемо: на папирној подлози остали су трагови воде, односно сока који се налази у биљци.

Боја је зависила од боје листа. Од блитве је био беличасто- зелени сок, а од листа цвекле је био црвени сок.

Доказали смо да се биљке састоје од воде.

Затим смо отворили наше Завичајнице и  15. страну попунили одговорима везаним за овај оглед.

На крају смо поновили шта смо учили на данашњем часу, а „учитељ Урош“ нас је упутио и да у Уџбенику на 28. и 29. страни прочитамо лекцију код куће.

 

На часу математике, питања у вези права, полуправа, паралелних, нормалних, постављао нам је Стефан.

Fotografija2686

Fotografija2687

Веома смо активно учествовали на овим часовима. Трудили смо се и активно јављали и ишчекивали да прозове баш некога од нас.

Сваки пут кад би Стефан поставио питање, у глави се рађала мисао:“Кога ће прозвати Стефан да да свој одговор? МЕНЕ,МЕНЕ!“

Fotografija2685

Fotografija2689

Стефан нам је задавао задатке које смо радили у својим свескама, а учитељица ишла од једног до другог ученика и  помагала им да што боље овладају руковањем лењира и троугла. 

Углавном су урађени и задаци у Вежбанци на 62. страни, а ко није стигао да их уради – остало му је за домаћи задатак.

 

На крају часа кад је зазвонило школско звоно, нисмо могли да верујемо да је све прошло као за трен и да треба да идемо кући. Гледали смо зачуђено учитељицу која је рекла: „Прошао је и 4. час. Хајде, спакујте се, идете кући.“

 

Били смо мало тужни, јер је ова недеља била СУУУУУУПЕЕЕР!

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

%d bloggers like this: