прегрејаомисемозак

За ђаке и родитеље, предаваче и учитеље…аутор Весна Шкара

МОЈА МАМА

на 7. марта 2013.

Моја мама

Упознаћу вас са мојом мамом Зорицом.

Она има зелене очи и црвену косу.

Моја мајка је јако добра мајка.

Кад се мама наљути ја будем тужна.

За мене је моја мама најбоља мама на свету.

Волим највише моју маму.

Тијана

 

Упознаћу вас са мојом мамом Биљом.

Она је добра мама и све ми дозволи. Лепа је и срећна. Када нешто забрљам она обрише. то значи  и да је вредна.

Касније ме грди. Онда и ја будем тужан зато што ме грди.

Милош Ч.

 

Писаћу вам  о мојој мами Бојани.

Моја мама је мудра и добра унутар себе.

Моја мама има браон косу и браон очи. Мама сваки дан спрема стан, али издвоји време за мене. Моја мама често себи лакира нокте јер је то занима. Мама и ја се шалимо понекад. Мама и ја често идемо у шетње.

Лепо је биће моја мама, а и дивна особа.

Ања

 

МОЈА ТЕТА

Моја тета се зове Јасмина.

Она је нежна, мудра, брижна и има плаву косу и плаве очи. Некад кад је не слушам она се онда наљути и мени буде жао.

Она се увек брине за мене.

Јаца

МОЈА МАМА

Упознаћу вас са мојом мамом.

Она се зове Ђурђица. Она је брижна, лепа има тамно браон косу.

Моја мама је добра, паметна, сналажљива. Ради у бутику. Она спрема кућу. Кад се моја мама наљути зато што нисам  добила добру оцену, наљутим се на себе.

Ја волим моју маму и она мене. Мислим да је она за мене најбоља мама.

Јана

 

МОЈ ТАТА

Ја ћу сада да вас упознам са мојим татом Сенадом.

Он има 27 година, он зна да вози ауто, и он има времена да се игра са мном.

Мој тата кад се наљути на мене ја будем тужан.

Ја волим мог тату.

Алија

МОЈИ МАМА И ТАТА

Упознаћу вас са мојом мамом. Зове се Оливера Јеличић.

Мама ми је лепа и добра. Некад ми моја мама помогне да урадим домаћи задатак, некад се голицамо и гњавимо.

Упознајте и мог тату. Име му је Ненад. Тата некад ложи ватру и ја му помогнем. Кад унесемо угаљ ми се голицамо.

Ниџа

МОЈА МАМА

Упознаћу вас са мојом мамом Зорицом.

Моја мама Зорица је лепа. Има лепу браон косу има лепе плаве очи и она има 32 године. Средње је висине. Моја мама је осећајна и брижна и пуно воли да ради, али некада одвоји времена да се играмо. Кад наљутим моју маму она почне да се дере. Мени је некада жао али мислим да могу да се смирим.

Лепе су маме чак и од друге деце, али моја мама је најбоља.

Стеван

 

Моја мама се зове Ивана.

Она је нежна, сналажљива, вредна, паметна. Она има црвену косу и браон очи. Понекад је љута. Она има дугачку косу.

Она се увек брине за мене.

Милица М

 

Моја мама је јако лепа, зове се Себајета, а мој тата се зове Барјам.

Моја мама има увијену косу као злато. Увек је срећна осим кад се свађа са мојим татом. Онда је нервозна.

Увек има времена за мене.

Суада

 

Упознаћу вас са мојом мамом Душанком.

Она има 33 године. Има браон дугачку косу и зелене очи.

Она је: вредна, добра, лепа, паметна и брижна. Она понекад виче када сам ја неваљао али овако у дубини душе је пуна љубави.

Она воли мене и брата и пружа нам: опеглано, чисто, топло, подгрејано.

Ја волим моју маму.

Урош

 

Сад ћу вас упознати са мојом мамом Милицом.

Она је лепа, има крецаву косу, браон очи. Она је сналажљива, племенита, мудра. Кад се мама наљути ја будем љут на себе зато што сам наљутио маму. Она је јако добра мама за мене. Родила се у Зрењанину. Има 42 године.

Мислим да је моја мама најбоља мама на свету.

Џони

 

Упознаћу вас са мојом мамом Данијелом.

Моја мама има 32 године. Мама има лепу браон, црвену косу, лепе нокте, лепе зеленкасте очи. Мама кад се наљути осећам се тужна.

Мама је најбоља у прављењу посластица.

Мојој мами стоји кратка фризура, бордо шал и капа. Волела бих да моја мама има дугачку косу.

Осећам се лепо зато што имам најбољу маму на свету.

Лола

 

Упознаћу вас са мојом мамом Данијелом.

Моја мама ради у књиговодству.

Моја мама има црвену косу. Моја мама има браон очи. Моја мама је висока жена. Кад се мама наљути на мене онда и ја сконтам да сам прогрешио. Моја мама има 36 година.

Моја мама је јако добра жена.

Алекса

Упознаћу вас са мојом мамом Зикретом.

Она има лепу браон косу, лепе зелене очи, лепе црне трепавице.

Моја мама је јако лепа, осећајна, добра, вредна и паметна.

Кад се мама наљути на мене ја се осећам тужно.

Мама ја тебе волим највише на свету и осећам се крај тебе јако лепо.

Елма

 

Упознаћу вас са мојом мамом Олгицом.

Моја мама има браон очи и црну косу, врло је добра, брижна, духовита и племенита. Она увек има времена за мене. Када има времена воли да ми направи омиљене колаче. Ако је време лепо идемо до Градске баште, а затим одемо до центра града на сладолед или кокице.

Ја мислим да је моја мама добра домаћица и ја је пуно волим.

Милош С.

 

Упознаћу вас са  мојом мамом Татјаном.

Она има 35 година и мудра је, паметна, има смисла за моду, јако је добра. Веома је срећна кад се сам сетим домаћег. Јако ме воли. Она има дугачку косу, помаже ми кад не знам нешто на компјутеру ја прочитам на енглеском. Веома је добра . Живи у Зрењанину.

Ја мислим да је она најбоља мама на свету.

Стефан 

 

 

6 responses to “МОЈА МАМА

  1. djurdjicadjogovic каже:

    Divno! Zaista su porasli nasi pilici!

  2. pregrejaomisemozak каже:

    Лепо се види како сазревају, како су само лепи ови састави! Зато их и пишемо у школи. Њихови самостални радови. 🙂

  3. pregrejaomisemozak каже:

    Ниџу кад мотивишемо на часу, фантастично пише. 🙂

  4. andjela каже:

    Zdravo,
    Upoznaću vas sa mojom mamicom…
    Ona se zove Sanela.
    Radi domaćinstvo i mnogo je dobra.Takodje je pametna, lepa i snalažljiva,ali voli da se pomalo naljuti što joj ja ne zameram i upravu je za to.
    Rodjena je 1979. godine u Hal Tirolu u Austriji.Ima 36 godina.Sada živimo u Radincu.Ona ima braon oči i crvenu kosu.
    To je to!
    Andjela.R. ❤

Оставите одговор

