прегрејаомисемозак

За ђаке и родитеље, предаваче и учитеље…аутор Весна Шкара

НАША УЧИОНИЦА

на 25. октобра 2012.

Кад уђем у учионицу осећам се као да лебдим. Осећам се као да сам у рају. Шта је ово? Да ли је ово рај? А кад отворим очи видим да је то само: лепо, мало, рајско, срећно, шарено место.

И као да ми је књига рекла: буди паметна!

Теа

У мојој учионици има пуно ствари.

У мојој учионици је топло. У њој имамо: зелене дугачке завесе, имамо тамну велику таблу, имамо рачунар и телевизор.

Мени се у мојој учионици допада наш рачунар.

Ја волим да идем у школу да бих нешто научила.

Јана

Јутро је свануло, крећем у школу. Кад уђем у учионицу одмах се сетим првог дана школе.

У учионици се налазе: сто, столице, табла, ормани, азбука, полице и врата.

Кад уђем у учионицу осећам се јако лепо.

Учитељица је јако фина и добри су другари.

Елма

Ја када уђем у учионицу ја се осећам као да лебдим. У мојој учионици ми се свиђа што имамо нови телевизор, а кад уђем и отворим очи осећам се лепо и имам учитељицу.

Милица М.

Кад сам први пут  ушао у учионицу била је јако шарена. Било је више паноа.

Мислио сам да ћемо одмах да отворимо књиге, али нисмо их отоврили.

Добили смо мали цртеж, да га обојимо. А кад сам кретао кући, мислио сам да ћемо стално да добијемо мали цртеж.

Другог дана сам се преварио. Нисмо добили да цртамо.

Кад сам први пут ушао у учионицу било ми је лепо. Имамо таблу велику и малу. Био сам јако срећан. Јако су ми се свиделе оловке.

Стефан

У мојој учионици је топло и има пуно ствари.

Мени је у учионици пријатно и весело. У мојој учионици има: табла, другари, учитељица, телевизор и компјутер.

Ја волим другаре и волим да се играм са њима.

Стеван

Моја учионица је велика, има таблу.

Прозори су стари. Имамо нови телевизор, компјутер, јако велике завесе и пано.

Мени је јако лепо у нашој учионици.

Тијана

У мојој учионици има пуно ствари. Има пуно клупа, велика табла, велика азбука, нови телевизор и зелена завеса.

Учионица је велика, а највише ми се свиђа што имам најбољу учитељицу.

Кад уђем осећам се као принцеза.

Лола

У учионици, када сам пошао у први разред, било ми је необично. Сада сам се навикао. Добили смо нов компјутер и телевизор.

Имамо таблу: она је зелене боје, велика је. Имамо два ормана: један је велик, а један мали. Имамо завесе: оне су дугачке, зелене. Имамо сунђер: он је жут. Учионица је средње величине.

Мени је лепо у школи.

Алекса

У мојој учионици има пуно ствари, а то су: врата, табла, клупе…

И мени је рекла табла: „Препиши све са мене.“

Мени је лепо у школи и тамо имам учитељицу, другове и другарице.

Јаца

У мојој учионици је лепо, пријатно и има пуно ствари.

У мојој учионици ми се свиђа: табла, телевизор, компјутер.

Када уђем у учионицу осећам се пријатно и не могу да дочекам час.

Оги

Кад уђем у моју учионицу осећам се лепо и осећам топлину мојих другара.

У мојој учионици се налази: два ормана један већи, други мањи, велика табла, велики телевизор, компјутер са великим екраном, шарени чивилук средње величине и зелене завесе.

Александра

Моја учионица је велика и топла, а у њој има пуно ствари.

А мени се свиђа: телевизор, рачунар, табла и украсни пано.

Кад уђем у радионицу осећам се као да сам ушао у нов дом.

Урош

Мени се свиђа моја учионица зато што је весела. Има много деце и много волим за време часа да одем у тоалет. Када причам са другарима, јако су вицкасти. Још имамо телевизор и компјутер.

Милош

Ја ћу вам сада описати моју учионицу.

Моја учионица је лепа и има пуно веселих боја.

Она је средња по величини. Мени се највише допада што имамо плазма ТВ, компјутер, велике завесе и велику таблу.

Ја се лепо осећам у учионици.

Џони

Моја учионица је средње величине и лепа. Има велику таблу, велики орман, телевизор, компјутер, пано, столице и завесе. Оне су шарене.

Мени се то највише свиђа.

Сања

У учионици имамо клупе и столове. Имамо телевизор и компјутер. Имамо велике прозоре и завесе на њима. На зиду је сат и табла.

Мени се допада учионица.

Ниџа

Први пут кад сам ушла у учионицу била је средње величине.

У мојој учионици има пуно ђака који уче. Када уђем у учионицу има  клупа, компјутер, чивилук за децу и за учитељицу, компјутер, завесе тешке и дебеле, телевизор, табла. Ко да ми је табла рекла: гледај сад!

Кад уђем у учионицу осећа се као да летим.

Ања

2 responses to “НАША УЧИОНИЦА

  1. pregrejaomisemozak каже:

    Видите драги наши родитељи какве саставе умемо сами да напишемо! Биће још лепих састава, ово је тек почетак. Важна је мотивација! 🙂

Оставите одговор

