прегрејаомисемозак

За ђаке и родитеље, предаваче и учитеље…аутор Весна Шкара

А овако смо ми обележили Дан заштите животиња

на 4. октобра 2012.

„Ко не воли животиње – не воли ни људе!“

(гласи мото)

Искористили смо са учитељицом данашњи ЧОС и на њему причали о животињама које су под заштитом и зашто је важно знати како да се понашамо према животињама.

Сви ми би волели да имамо кућног љубимца, али многи од нас немају услове, јер живимо у становима, у зградама.

Сад кад смо сазнали да је животиња тужна кад се са њом растајемо, да осећа исто као и ми, лакше нам је јер знамо да је боље тако него да се спријатељимо за кратко време и онда да морамо да је напустимо.

Највише смо се растужили кад нам је учитељица читала 12 молби једног пса. Почиње овако:

„1. Мој живот траје 10 – 15 година. Сваки растанак од тебе за мене значи патњу. Размисли о томе пре него што ме узмеш.

2. Воли ме онаквог какав сам јер  си ти  мене бирао. Ја немам ту могућност бирања пријатеља и господара….“

Наставак можете наћи на овом месту:

www.noviknezevac.rs/dok/dan_zivotinja1.pdf

Остатак часа смо се поделили у групе и цртали животиње. Погледајте:

Овај приказ слајдова захтева јаваскрипт.

Оставите одговор

