прегрејаомисемозак

За ђаке и родитеље, предаваче и учитеље…аутор Весна Шкара

Ја као беба

на 19. септембра 2012.

Занимљиве су биле приче мојих ученика о томе кад су били  бебе.

Уживали смо на данашњем часу српског језика.

Ја сам био насмејана и живахна беба.

Нисам волео пуно да спавам. Био сам окружен пажњом и сви у породици су ме чували. Обожавао сам да идем у шетње и да се возим у колицима.

Милош С.

 

Сви смо били бебе.

Пуно тога нам се дешавало. То сазнајемо из маминих и татиних прича.

Мама каже да сам волео да будем у шеталици. Шетао сам по целој кући. Волео сам све да дирам. Једног дана мама ме је видела како једем земљу из саксије. Руке и лице су ми били од земље. Свима је то било смешно па су ме и сликали.

Сада када гледам ту слику и ја се насмејем.

Џони

 

Када сам био беба, волео сам да гледам сликовнице.

Када сам кренуо према њима оклизнуо сам се и избио зуб.

Био сам тужан зато што сам избио први зуб.

Урош

 

Мени моја мама прича приче о томе каква сам била беба.

Она мени каже да сам била добра беба. Али нисам волела да једем. Имала сам шест месеци, мама ми је дала шпанаћ да га једем. Али ја нисам хтела да једем, вртела сам главом тамо амо и онда сам шутнула маму у руку. Шпанаћ се просуо на све стране, по мени, по мами и по тепиху.

Ја волим кад ми мама прича приче и увек ми је то смешно.

Јана

Кад сам била мала мама ме је одвела у парк. Лепо ми је било, играла сам се са другом децом. Потрчала сам за нечијом лоптом, пала сам и почела да плачем. Колена су ме болела али ме је мама утешила.

Андреа

 

Кад сам била мала беба, мама је спавала, а ја сам устала у 3 ноћу и сакрила сам се испод стола.

Тата је дошао с посла и мама се пробудила. Тата је питао где је Емица, а мама је рекла:  не знам.

Они су ме тражили, а ја сам се смејала. Онда су ме нашли испод стола.

Ја сам се смејала, а они су се уплашили.

Емица

Кад сам био беба било је пуно догађаја.

Једног дана мама ме је хранила кашикицом. Када ми је дала залогај, ја сам кинуо и упрскао маму по лицу.

Мама се смејала и обрисала  и мене и њу.

Алекса

 

Ја сам рођен две хиљаде четврте године. Ја као беба сам слушао моју маму и тату како ми причају како сам добар. Слушао сам док ми певају успаванку док не заспим.

Алија

Кад сам била беба у госте ми је дошао ујак. На столу у тањиру су стајале ољуштене мандарине. Пришла сам и слатко јела једну  по једну, док нисам појела све. Мама ме је питала: Лоло где су мандарине?

Ја кажем: ујка је појео! Тада ме је дигао увис и питао: Ма ко је појео?

Ја кажем: Ја, ја, ја…
И онда смо се сви смејали.

Лола

 

Родила сам се у лето шеснаестог јула две хиљаде четврте године.

Као беба у породилишту имала сам најдужу косу. Кад су ме донели кући добила сам великог слона од маме и тате. Од стрица и стрине добила сам велику куцу. Била сам мала и пуно сам се смејала, а комшије су мислиле да плачем. Увек кад сам спавала мама ме је мазила. Имала сам крпену лутку с којом сам спавала. Волела сам да спавам и пијем млеко. Проходала сам са годину дана.

Сада ми је смешно кад ми мама прича каква сам била као мала беба.

Ања

 

Бебе су јако слатка, жива бића. Такав сам био и ја.

Када сам се родио сви су били срећни. Славили су мој долазак на свет. Мама каже да сам био лепа беба. Бака каже да сам био напредан, а тата да сам био миран. Волео сам да ме носају и пазе. Често сам се смејао и волео пуно да једем. Био сам буца, али здрава беба. Морали су да ме носају на рукама док не заспим.

Ја мислим да сам био савршена беба какву бих и ја волео да имам једнога дана.

Огњен

Ја сам био добра беба.

Једина моја мана била је та што нисам хтео да спавам у кревецу.
Стеван

Када сам била мала ово се десило: били смо тата мама и ја. Све је лепо било спремљено. Али на столу није био спреман хлеб. Ја сам отишла код бабе и рекла јој да је заборавила да однесе хлеб. Тада сам ја баби рекла:“Послужићу их ја.“ Мама и тата су ме похвалили како сам вредна, а тако мала. После тога бака ми је дала палачинке да их послужим. Сви који су били ту су ме похвалили како сам вредна.

Теодора

Једног дана опекао сам се на врућу рерну. Залепио сам оба длана. Јако ме је болело. Мама ме је одвела код лекара. Скинули су ми  кожу. Шаке су ми завили у завој. Јако сам плакао и тражио моју маму.

Ниџа

Кад сам била мала родио се мој млађи брат Стеван. Била сам јако срећна. Био је то прави срећан догађај за мене.

Милица Ф.

 

Као беба сам била мирна и добра. Мама ми је причала да сам као беба много волела да ми пева и пушта дечије песме.

Нисам много плакала јер сам имала старију сестру која ме је забављала.

Тијана

Рођена сам 13. марта 2004. године у Зрењанину. Имала сам црну косу, плаве очи и била сам дебела беба. Када су ме донели из болнице, одмах сам се смејала, а тета ми је сваки дан пуно певала свакакве песме и причала разне дечије приче и ако ја нисам разумела.

Била сам тиха, мирна, неприметна беба и сви су волели да ме чувају. Када сам имала 4 месеца, тета ме је унела у базен, а ја сам пливала и уживала прскајући ногицама по води. Волим када ми причају када сам била беба.

И дан данас замолим тету да ми отпева успаванку: Спавај, нанај ми лутканко…

Волела бих да сам опет беба коју ће сви мазити и изводити гримасе, а ја ћу се смејати…

Јаца

Један дан као беба сам био јако немиран. Био сам јако смешан и када сам се ударио нисам плакао.

И са 12 месеци сам знао неке речи да кажем. Јако сам волео да једем и био сам буца.

Мама и тата кажу да сам био добра беба.

Мики

 

Кад сам се родила била сам јако смешна. Била сам мала и црвена. Сеја ми увек каже да сам била згужвана као да су ме извукли из центрифуге. Сви су на улици мислили да сам дечак,  јер моја мама воли плаву боју па ме тако облачила. Мама и тата кажу да сам била добра и мирна беба, а сеја каже да сам се дерала да ме је цео комшилук чуо.

Александра

 

ХВАЛА ВАМ ДРАГИ РОДИТЕЉИ ШТО СТЕ ПОМАЖУЋИ ВАШОЈ ДЕЦИ ОТКРИЛИ   КАКВИ СУ БИЛИ КАО БЕБЕ.

ДИВНО ЈЕ ЧУТИ УЧЕНИКЕ КАКО СА УЖИВАЊЕМ И ЗАДОВОЉСТВОМ  ЧИТАЈУ ПОЈЕДИНОСТИ О СВОМ НАЈРАНИЈЕМ ДЕТИЊСТВУ.

2 responses to “Ја као беба

  1. Olivera каже:

    Preslatki su. Nase velike bebe!

Оставите одговор

