прегрејаомисемозак

За ђаке и родитеље, предаваче и учитеље…аутор Весна Шкара

На распусту сам први пут… (био на мору, возио се бродом, возом, седео у авиону, научио да пливам…)

на 14. септембра 2012.

Ради се о догађају кад сам била други пут у Сокобањи, упознала сам три нове другарице. Кад смо се виделе одмах смо се упознале.

Лола

После много труда, научио сам да пливам.

Овог лета био сам у Црној Гори на мору. Свакога дана ишао сам на плажу и вежбао пливање. Тата ме је придржавао и бодрио да се опустим. Коначно сам научио да пливам.

Био сам веома срећан.

Оги

На распусту сам био у Засавици.

Тамо сам  се први пут попео на видиковац. Видиковац је место са ког се пружа поглед на целу Засавицу и одакле сам видео целу изложбу диносауруса. Тата је био са мном.

Осећао сам се узбуђено и био сам срећан због излета.

Урош

На распусту сам први пут био на мору и научио да пливам. Био сам у Клеку. Добио сам куче. Скакао сам са стене. Са мном су били мама и тата и моји кумови. Лепо сам се провео.

Стефан

Била сам у старој боровој шуми на врху планине Голије.

У току летњег распуста у августу смо отпутовали у Нови Пазар.

Мама, тата, сека и ја смо били код прадеде.

Тата и мама су одлучили да видимо врх Голије. Са нама су ишли ујка, браћа и сестра.

У шуми је било мрачно јер су око нас борови били високи. Ишли смо до извора воде.

Вода је извирала из земље и била је јако хладна.

Прво сам се мало умила, касније нам је било лепо. Опустили смо се, брали боровнице и уживали.

То ћу дуго памтити.

Тијана

На распусту сам први пут била у Грчкој.

На мој рођендан смо кренули на море. Путовали смо аутобусом. Наша седишта су била на спрату. Са мном су били родитељи и брат.

На мору сам научила да пливам и роним. На мору сам добила пераја и маску. Црнкиња ми је правила плетенице. Била сам на рингишпилу и јела сам сладолед.

Мени се допало.

Ања

… Договорила сам се са родитељима да један сунчани дан проведемо у природи.

Догодило се то једног викенда када је мој тата био код куће.

Ишла сам до пескаре. Желела сам да идем баш тамо.

Са мном су били моји родитељи.

Јако сам се лепо осећала.

Александра

На распусту сам први пут био у Норвешкој и Шведској.

За мене је био догађај да путујем авионом. У Норвешкој живи брат који ме је звао да дођем. Великим бродом смо ишли да видимо Шведску. Деда и ја смо били тамо месец дана, а после је дошла и мама. Заједно смо се вратили кући авионом.

Када сам се вратио био сам пун лепих успомена због свега што сам тамо видео.

Алекса

На распусту сам научио да пливам. На распусту су ме родитељи уписали у школу пливања. Школа пливања се зове „Пролетер“.

Био сам два дана у малом базену, па сам прешао у велики базен. Била је са мном  моја другарица Јана.

И лепо ми је било и био сам јако срећан.

Мики

Овог лета сам научио да пливам.

Били смо на мору.

Гледао сам друге како пливају. Плашио сам се дубоке воде. Скупио сам храброст и решио да пливам. Пливао сам до тате у дубокој води.

Био сам срећан. Од тог дана сам и ја уживао у пливању и више се ничега нисам плашио.

Џони

На распусту сам први пут….

Био да гледам авионе. Видео сам падобранце, хеликоптере и џипове.

На распусту сам био на мору у Цриквеници (Хрватска). Пливао сам и играо игрице.

Ниџа

Једног дана мама је дошла и рекла да ћу ићи возом на излет. Прва субота распуста, учитељица Јелена ме је водила на излет возом. Ишли смо у Сремске Карловце.

Са мном су ишли моја сестра Милана и другови из боравка. Мама нас је одвела на железничку станицу где нас је чекала учитељица Јелена и другари.

Била сам срећна и задовољна. Волела бих да опет идем негде са учитељицом.

Милица

Био сам са мамом, татом и братом на мору у Грчкој.

Тата ми је купио маску за роњење. Уживао сам да роним и вадим ракове и шкољке. Научио сам да пливам.

Милош С.

На летњем распусту сам била први пут на штранду у Новом Саду и купала се у Дунаву.

Такође сам први пут била са мојим братом на музичкој манифестацији Егзит.

Овог лета тренирала сам пливање и научила добро да пливам, а то сам потврдила у сланкамену у којем се налазе базени за децу, одрасле особе као и спа центри, игралишта за децу и прелеп поглед на Дунав.

Упознала сам много другарица у Новом Саду са којима сам возила ролере на кеју. Шетале смо кучиће до касно поподне. Ишле смо на Змајеве дечије игре и ја сам уживала гледајући представе.

Овај распуст сам провела уживајући у новим авантурама.

Јаца

Овај распуст је био дугачак и једва сам чекала да кренем у школу.

На почетку распуста сам са мамом, татом и братом ишла на море. Први пут сам ишла у Грчку и било ми је лепо. Тамо сам научила да пливам и роним. Док сам ронила видела сам пуно рибица и први пут сам видела крабу. Кад смо се враћали са мора први пут сам ишла у Македонију код бабе и деде.

Тамо сам се играла са браћом и сестром.

Мени је било лепо на распусту, јер су ми се многе ствари десиле први пут.

Јана

Сад видите зашто сам поносна на моје мале уметнике!

Оставите одговор

