прегрејаомисемозак

За ђаке и родитеље, предаваче и учитеље…аутор Весна Шкара

НАЈЛЕПШИ ДОЖИВЉАЈ СА РАСПУСТА

на 14. септембра 2012.

Распуст ми је прошао лепо, али један доживљај ми је био најлепши.

Био сам на мору. Тамо сам упознао два нова другара из Београда. Сваки дан смо се играли. Једнога дана сетили смо се како да зарадимо мало пара. Продавали смо пролазницима неке ситнице па и корњаче које смо хватали по дворишту.

Зарадили смо 4 евра и 80 центи.

Отишли смо у продавницу и почастили се.

Овај доживљај  ћу увек памтити јер сам се лепо провео тај дан.

Оги

ЗОО врт

На распусту ми је дошла сестра.

Ишли смо у зоо врт. Тамо су лемури били смешни, а ја сам мућкао сок па испрскао тату.

Био сам срећан што сам ишао у зоо врт.

Урош

На летњем распусту ми је било лепо.

Била сам код баке у Елемиру. На једном шљунку сам нашла шкољке и обојила сам их воденим бојама. Нашла сам старе  кутије које су нам послужиле као тезге, а онда на тезгама смо поређале шкољке и продавале их.

Возила сам бицикло и ролере са другарицама и другарима. Била сам у луна парку са мамом, братом, сестром и тетком. Возила сам се на рингишпилу. Ухватила сам Пају патка и добила сам бесплатну вожњу. Први пут сам возила аутомобиле.

Мени је било лепо на летњем распусту.

Ања

За време распуста имао сам пуно лепих догађаја.

Возио сам се први пут авионом. Полако се подизао на горе. Када смо се дигли горе било је прелепо. Летели смо изнад облака. Облаци су личили на гомилу шлага.

Осећао сам се као птица.

Алекса

На распусту сам био у Републици Српској, на свадби у Мркоњић Граду.

Мркоњић Град је мали али леп град, који се налази на планини Мањчи близу Бања Луке.

У њему се налази велико језеро Балкана.

На свадби је било лепо и упознао сам много родбине.

Мики

Најлепши догађај овог лета био ми је одлазак на море.

На мору сам упознао пуно другара. Сваки дан смо били заједно. Најбољи друг ми је био Ђоле. Заједно смо били на плажи. Гњурали смо и тражили лепо камење. Ишли смо у базен у којем смо играли ватерполо. Увече смо сви играли жмурке и  ишли у шетњу. Било је забавно и брзо је прошло десет дана.

Био сам тужан када смо кренули кући.

Надам се да ћу поново видети другаре.

Џони

Био сам на мору у Хрватској.

Најлепше је било у аква – парку. Тамо сам скакао, пењао се и пливао. Био сам најбржи. Први сам стигао на циљ.

Било је јако узбудљиво.

Ниџа

Свако дете воли распуст и једва га чека. Мени се за распуст ништа посебно није десило. Играла сам се са другарицама, гледала цртани и помало читала.

Школа, учитељица и другари су ми јако недостајали.

Када ми је мама рекла да идем у нову школу и имам нову учитељицу, била сам срећна и једва сам чекала да кренем и упознам нове другаре.

Надам се да ће ме мама следеће лето водити на море зато што никад нисам била.

Милица

У току распуста ми се десило да сам била са братом, мамом, тетком и татом на пескари. Са татом сам ишла да учим да пливам и научила сам.

Јако ми је било лепо и ићи ћу поново.

Сања П.

Мој најбољи дан је кад сам ишла на пескару. Тамо сам се купала и уживала.

Тамо је била даска за скакање, и ја сам скакала. Било је супер!

Са мном су били мама, тата и мој брат.

И они су били срећни.

Елма

Најлепши дан провео сам на пецању.

Пецао сам пар сати и упецао неколико малих рибица и једног караша.

Био сам срећан и поносан.

Милош С.

Летњи распуст је најлепше доба за сваког ђака. Како је ове године било веома топло време, које није било здраво за све моје вршњаке, ја сам ипак искористила да одем до аква- парка у Сланкамену и да се дивно расхладим.

Сланкамен је једно мало живописно село које је и родно место моје баке. Аква-парк се налази на једном предивном брдашцу које се уздиже изнад реке Дунав.

Тако је прошао мој најлепши дан у купању, сунчању и игрању са другарима.

Јаца

Била сам на изложби паса са татом и братом.

Тамо су били лепи пси. Мени се свидела дога. Видела сам како су пси трчали у круг да би показали шта знају. Правили су разне покрете да би их судије оцениле.

Увек се радујем кад идем на изложбу паса и тамо се увек лепо проведем.

Јана

2 responses to “НАЈЛЕПШИ ДОЖИВЉАЈ СА РАСПУСТА

  1. nikolailena2 каже:

    odlicnoooooooooooooooooooooooooooo

Оставите одговор

