прегрејаомисемозак

За ђаке и родитеље, предаваче и учитеље…аутор Весна Шкара

Дан када ми је у школи било најлепше

на 13. септембра 2012.

У школи ми је било најлепше кад сам пошла у први разред и кад смо се упознавали.

Лола

Кренули смо у први разред.

У учионици је све било лепо и за мене непознато. Учитељица је била насмејана и пријатна, а ја срећан. Другари у школским клупама су ми се свидели па сам сутрашњи дан чекао са нестрпљењем.

То ми је био најлепши дан у школи и никада га нећу заборавити.

Оги

Распуст је завршен. Дошао је први дан школе.

Спремио сам се и кренуо у школу. Поново сам видео моје другаре. Заједно смо се дружили.

То је био мој најлепши дан у школи.

Урош

Најлепши дан у школи био ми је када смо спремали приредбу за 8. март.

Тада смо цртали, свирали, правили честитке.

Стефан

Најлепше ми је кад смо крз забаву стекли нове закључке и нова знања. Сви смо учили нешто ново. Научили смо пуно нових ствари из школског градива.

Али од свега највише је важно то што смо научили да се лепо дружимо.

Тијана

Мени је сваки дан у школи лепо.

У школи смо научили да пишемо, читамо, сабирамо, одузимамо. У школи за време одмора играмо: човече не љути се. За време часа свет око нас радили смо експерименте. На физичком смо играли моју омиљену игру која се зове између две ватре.

Мени је у школи најлепше зато  што сваки дан нешто научимо.

Ања

Први дан у школи, после дугог распуста сам доживела као најлепши. Радовала сам се сусрету са учитељицом и другарима.

Лепо сам се обукла и била срећна. Сви моји другари су били срећни.

Учитељици није силазио осмех са лица.

Александра

Има доста лепих дана али ћу описати један.

То је било на часу свет око нас. Правили смо разне експерименте са водом.

Свидело ми се како изгледа.

Алекса

Једнога дана био сам у школи и учитељица нам је дозволила да играмо фудбал.

Ми смо били јако јако срећни. На утакмици сам дао 5 голова. Био сам срећан што смо играли фудбал на часу физичког васпитања.

Мики

Сваки дан у школи ми је леп.

Најлепши је био први дан у школи. Тада сам упознао нове другаре и учитељицу. Био сам задовољан и срећан када сам у свом разреду видео мог друга Милоша.

Све је било како сам замишљао: велика учионица, добри другови и добра учитељица.

Џони

Најлепши дан у школи био ми је када смо правили мост од оловака. Мост смо правили Урош, Стефан и ја.

На крају се мост срушио.

Ниџа

Први дан у школи ми је био најлепши. Била сам јако срећна и узбуђена. Добила сам нову учионицу, другове и књиге.

Највише ми се допала учитељица.

Милица

Сваки дан ми је у школи лепо, али ми је најлепши полазак у други разред.

Тога дана сам видела своју учитељицу и своје другаре, причали само о летњем распусту како смо се провели и било нам је забавно.

Андреа

У школи ми је било најлепше у понедељак, кад ми је био рођендан.

Кадније сам делила бомбоне и сви су ми честитали рођендан.

Сања П.

Мени је био најлепши  први дан у школи кад сам упознала другаре и моју учитељицу.

Тај дан ми је био најлепши кад сам упознала Олгицу и постале смо најбоље другарице.

Елма

Најлепши дан у школи ми је био дан када сам завршио први разред. Тог дана нисмо имали наставу. Частили смо се слаткишима, слушали музику и били смо сви срећни и радосни.

Милош С.

Питам се који ми је дан био најлепши, када су ми сви подједнако лепи.

Ипак, мој највећи утисак оставио ми је дан када сам се поново срела са својим другарима после летњег распуста, почетак нове школске године.

Сада смо старији, озбиљнији, спремни да вредно учимо, а бога ми и да се кроз игру још боље упознајемо и дружимо. Моја жеља је да ми сваки дан буде, тако леп и радостан. Такође желим и, свим мојим другарима и другарицама пуно успеха и среће, кроз учење и дружење у нашој школи.

Јаца

Ја волим да идем у школу и да се дружим са другарима. Зато ми је у школи сваки дан лепо.ђ

Најлепши дан ми је био полазак у школу. Спремила сам школску торбу, обукла сам се и отрчала у школу.

Кад сам ушла у учионицу видела сам моје другаре, неки су се смешкали, а неки су се стидели. Препричавали смо дожвљаје са распуста.

Тада ми је било најлепше и једва сам чекала да кренем у школу.

Јана

Веома сам поносна на моје ученике!

🙂 🙂 🙂

Оставите одговор

