прегрејаомисемозак

За ђаке и родитеље, предаваче и учитеље…аутор Весна Шкара

Како ми је било у првом разреду

на 21. јуна 2012.

Претпоследњег дана школе, на часу српског језика, ученици су добили задатак да напишу састав о томе шта им се допало у првом разреду и како су они доживели ову прву годину њиховог школовања.

Наслове су сами смишљали, а и све остало. И ја сам сазнала много тога.

Прочитајте и Ви.

Лепо сам се провео у првом разреду

Мени се свиђа кад пишемо и цртамо.

Мени се свиђа кад радимо диктат.

Мени се свиђа кад научимо нову лекцију.

Мени се допало кад се дружимо.

Алекса

Први разред

Мени су се највише допали Алекса, Урош и Стеван и моја учитељица Весна Шкара.

Имам и остале добре другаре. Школа је јако лепа у њој има свашта да се види.

Јако волим први разред и све ми се допало у првом разреду

Огњен

***

Мени су се највише у школи свиделе учионице, хол, кухиња и то је од просторија…

И свидело ми се све оно што учимо у школи.

Учитељица је била некад строга и фина, помагала нам је око задатака.

И учитељица је најбоља у овој школи, а оне друге учитељице су строге.

Свидели су ми се другари, а најбоља ми је другарица Олгица.

Елма

Леп провод у првом разреду

У првом разреду сам упознао много добрих другара као: Алексу, Огија, Стеву, Микија, Николу, Ању, Елму и моју учитељицу Весну Шкара.

Наша учитељица кроз шалу и игру нас учи. Она је најбоља у целој школи.

Урош

Лепо сам се провео у првом разреду

Мени се у првом разреду све свидело.

Ал’ свидело ми се писање слова. И свидела ми се још забава са учитељицом.

У школи ми се свидело то што смо учили.

С

Лепо ми је у школи

Лепо ми је било у школи, али мени се највише допало кад смо учили кроз забаву и научили смо.

Пуно ми је било лепо у школи.

Тијана

Мени се допало у школи

  1. Много сам научио.

  2. Лепо сам се провео.

  3. И упознао сам другаре.

  4. Ми смо се лепо слагали.

  5. Научио сам много о животињама.

  6. Свидело ми се то што се сви дружимо.

  7. И лепо сам се, лепо провео.

Мики

***

        Данас је последњи школски дан. Радујем се распусту, али ми је јако жао зато што се растајем од учитељице и другара.

        Идем у I -6 и он је за мене најбољи разред. Имамо дивну и добру учитељицу. Она нас је научила да пишемо и читамо, да рачунамо, да будемо добри ђаци и добри другари.

       Имам пуно нових другара у разреду, они су мало несташни, али су ми сви драги.

       После распуста ћемо бити мало већи и мало послушнији, бићемо II – 6.

Јана

Лепо сам се провела у школи

Мени је било јако лепо у школи и ја ћу вам писати како сам се провела у школи.

То ће бити јако тешко да опишем. У почетку школе  је било да се уче слова штампана, па писана слова. Мени је било забавно.

У другом полугодишту смо почели да радимо озбиљније. Моје најбоље другарице су Андреа, Лола и Елма.

Мени се допало у школи.

Ања

Леп провод у школи

Мени се највише свидело у првом разреду.

Свидело ми се да се дружим са другарима.

Милош

Моја школа

Моја школа је лепа и сада ћу вам је описати.

Школа је лепа и има велико двориште. Пуно волим да идем у школу. Имам много другара и другарица са којима волим да се играм.

Мени је лепо у школи.

Џони

Моја школа

Моја школа је лепа као ружа.

У њој не треба ништа променити.

Штета што не ради ноћу.

Моја школа лечи лењост и самоћу.

А најбоље је што имамо најбољу учитељицу.

Моја учитељица је лепа као ружа.

Помогла нам је око приредби.

Школа има много сјајних прозора.

У њој сам се лепо провела.

Лола

Леп провод у првом разреду

У школи ми се највише допало да учим, дружим се и да идем на физичко.

Сања

Лепо сам се провео у првом разреду

Лепо ми је било у првом разреду.

Имао сам најбоље другаре, могао сам да цртам, имао сам чак и домаћи. Чак и нисам купио књиге, него сам их добио. Био сам 4. у врсти кад је Вељко био ту, а после се одселио па сам био 3.

И на физичком смо играли између две ватре,  понекад се јуримо, а понекад се играм са Николом.

И био сам најбољи математичар.

Стефан

Оставите одговор

