прегрејаомисемозак

За ђаке и родитеље, предаваче и учитеље…аутор Весна Шкара

Мој друг или моја другарица

на 14. јуна 2012.

Мој друг или другарица

 

Мој друг се зове Алекса.

Алекса има осам година. Алекса има браон косу, он је фудбалер и добар је у фудбалу. Највише воли фудбал. Ја и мој друг се никад не посвађамо.

Изабрао сам баш њега јер сам видео да је баш добар друг.

Урош

 

Мој друг се зове Урош.

Мој друг има осам година.

Мој друг је добар.

Ми се најрадије играмо фудбала.

Ми се некад посввађамо. Мало прође времена и онда се помиримо.

Ја сам изабрао њега зато што смо најбољи другари.

Алекса

 

Мој друг се зове Вељко. Он има 7 година.

Његова боја косе је браон-црна, има очи зелене боје.

Ја и мој друг се највише играмо фудбала. Ми се никад нисмо посвађали.

Изабрао сам га зато што се у свему слажемо.

Стефан

Моја другарица се зове Андреа и писаћу састав о њој.

Она  има осам година.

Андреа има црну косу, лепу одећу има зелене очи и лепо се понаша. Ја и Андреа се играмо луткама и компјутером.

Андреа и ја смо се посвађале.

Моја другарица и ја смо се помириле преко ноћи.

Ја сам је изабрала зато што је фина.

Ања

Мој друг се зове Огњен.

Мој друг има 7 година.

Мој друг је средње висине.

Ми се најрадије играмо фудбала. Мој друг и ја смо се посвађали око патентице.

Тако смо се и помирили.

Ја сам осетио неку везу код мог друга.

С.

 

Моја другарица се зове Елма.

Она има осам година.

Моја другарица је висока и лепа.

Најрадије се играмо жмурке.

Некада само се посвађале.

Решиле смо проблем тако што смо с помириле.

Изабрала сам баш ту другарицу, зато што сам осетила у њој да је добра.

Лола

Моја другарица се зове Јана. Моја другарица Јана има 7 година. Моја  другарица Јана има јако лепе очи и јако лапу косу. Најрадије играмо се диносауруса.

До сада се нисмо заправо посвађале. Увек договором решимо проблем.

Јану сам баш хтела да изаберем за најбољу другарицу, зато што је добра и нежна и дружељубива.

Јаца

 

Мој друг се зове Оги. Он има седам година. Има браон очи, браон косу…

Најрадије се играмо јуре.

Ми се никада нисмо посвађали.

Ја осећам да је он јако фин.

Џони

Мој друг се зове Стефан.

Он има седам година.

Он је средњег раста. Има браон косу. Ми се најрадије играмо фудбала. Ми се никад нисмо посвађали.

Ја сам га изабрао зато што ми се свиђа.

Вељко

Мој друг се зове Огњен.

Огњен има 7 година.

Он изгледа лепо.

Ми се најрадије играмо фудбала.

Ми смо размислили о свађи. Зато се лепо слажемо.

Милош С.

Моја другарица је Александра. Она има седам година. Има лепу дугу браон косу и браон очи. Сандра и ја се најчешће играмо ластишом и ооптом. Ниједедном се нисмо посвађале.

Изабрала сам је зато што сам осетила да ће ми бити добра другарица.

Тијана

Моја другарица се зове Јасмина. Она има 8 година.

Има очи плаве и има плаву косу. Ми се играмо животиња. Ми се никад нисмо посвађале.

Ми смо се договориле да се не свађамо. Изабрала см је што је волим и била је лепа.

Јана

Моја другарица се зове Олгица. Моја другарица има седам година.

Моја другарица Олгица има браон косу, висока је има браон очи, мршава је и има црне обрве.

Ја и моја другарица Олгица се најчешће играмо луткицама.

Ми смо се посвађале око једне играчке. Решиле смо проблем тако што смо се помириле и делиле смо играчку.

Изабрала сам је јер сам на први поглед видела  и приметила да је добра.

Елма

Мој друг се зове Стеван. Стеван има седам година. Стеван има репић и коса му је плава. Најрадије се играмо блејд  блејдима. Ми се никада нисмо посвађали.

Изабрао сам њега зато што сам видео у његовим очима да је добар.

Оги

Мој друг се зове Стева. Он има 7 година. Он има плаву косу и браон очи.

Ми се играмо највише блеј- блејда. Ми се никада нисмо посвађали. Ми смо се договорили да се не свађамо.

Изабрао сам га јер ми је добар друг.

Милош Ч.

Моја другарица се зове Анђела. Има пет година. ОНа има браон очи и косу. Анђела је мала, најрадије се јуримо и возимо бициклима.

Ниџа

 

Оставите одговор

