прегрејаомисемозак

За ђаке и родитеље, предаваче и учитеље…аутор Весна Шкара

Кад порастем бићу…

на 14. јуна 2012.

А на ову тему, моји ученици су одговорили:

Када одрастем волео бих да будем инспектор зато што је тај посао занимљив. Мој тата ради посао инспектора.

Да бих остварио сан морам да пуно учим и да завршим факултет. Надам се да ће ми се то оставити.

Урош

Кад порастем бићу џокеј. Изузетно волим животиње, а посебно коње. Зато морам пуно да учим и вредно да радим да бих остварила свој сан.

Јаца

Кад порастем волео бих да будем програмер.

Пошто волим да играм игрице, то би ми била прилаика да сам направим неку игрицу.

Да би оставио своју жељу, морам још пуно да учим.

Алекса

Ја бих волела да будем гимнастичарка.

Ја бих волела баш да будем гимнастичарка, зато што се упознају пријатељи и да радимо покрете. Ја бих морала да радим покрете, вежбе и да се преврћем.

Ања

Када будем велики дечак, ја ћу бити авијатичар.

Ја бих волео да будем авијатичар зато што ћу летети авионом.

Морам да завршим школу да бих  остварио сан.

С.

Кад порастем бићу учитељица.

То је веома креативан и забаван посао.

Да бих остварила своју жељу, морам да завршим школу и много учим.

Није уопште лак посао, али кад нешто волите, имате циљ да то и остварите.

Лола

Кад порастем, ја ћу бити возач као мој тата, јер ми се виђа да се возим камионом.

Милош С.

Кад порастем бићу докторица.

То желим, јер докторице лече људе и тако им помажу.

Да бих била докторица, морам пуно да учим, и да будем добар ђак.

Тијана

Кад порастем волео бих да будем војник, зато што војници пуцају, бране своју земљу, возе камионе, тенкове и авионе.

Да бих постао војник морам да будем добар ђак и да завршим војну академију.

Никола (Ниџа)

 

Ја бих волела да будем учитељица, зато што ми се свиђа да учим друге ђаке.

Потребно ми је да завршим школу и онда ћу оставарити свој сан.

Елма

Ја бих волео да будем банкар.

Волим банку зато што се у банци ради са парама. Зато морам да будем добар ђак.

Оги

Кад порастем бићу докторица.

Зато што желим да лечим људе.

Морам да учим школу да бих оставрила жељу.

Јана

 

 

 

5 responses to “Кад порастем бићу…

  1. OliveraJ каже:

    Slatkisi mali,
    A onda cemo za dvadesetak godina ponovo da otvorimo ove stranice zajedno sa nasim lekarima, uciteljicama, vojnicima, bankarima, vozacima,…
    „Racunajte na nas“

  2. djurdjicadjogovic каже:

    Olivera-bravo! Nasoj uciteljici-veliko bravo! A pre svega nasoj divnoj deci-svaka cast i samo napred! Zar nisu divni!

  3. pregrejaomisemozak каже:

    Ми смо се већ договарали код које докторице ћу да идем и да ли ће ова друга да се наљути… 🙂
    А путовање авионом ће да нам обезбеди наш пилот- авијатичар.
    Биће дивно и забавно кад одрасту и поново прочитају своје саставе.
    Ако стварно довољно и јако желе, жеље ће им се остварити. 🙂

  4. aaaa каже:

    ovo je prelepo neeee mogu da verujem

Оставите одговор

