прегрејаомисемозак

За ђаке и родитеље, предаваче и учитеље…аутор Весна Шкара

Слатко сам се насмејао/ насмејала

на 16. маја 2012.

Нисмо губили време. Вредно смо радили и учили како се пишу састави.

Једном  сам се играла са мојом другарицом Андреом. Играле смо се жмурке.

Онда је дошла Андреина другарица. Носила је лутку. Позвала је Андреу да се играју, али су се само шалиле.

Ја сам  била јако тужна.

Кад су се вратиле, оне су се смејале, а и ја са њима. Онда смо се играле шуге.

Јако смо се забавиле и када је дошло време да идемо кући, ми смо све мамама испричале, а оне су се јако насмејале.

Сандра

                Лепо сам се играла са мојим сестрама Исидором и Миланом.

Мало смо се играле и са куцом и мацом. Мало су нас уједали и гребали.

Највише сам се смејала тада кад сам пала на гузу…

Тијана

Једног дана у школи радио сам задатке из математике.

Пре него што сам почео да радим,  ја сам се потписао „Џони Ј“.

Тај дан ми је био најсмешнији, зато што се учитељица насмејала и прозвала:“Џонија Ј.“

Било ми је драго што је учитељица прихватила моју шалу.

Никола

Моја другарица Андреа и ја смо се играле. Моја мама је донела сок и шалиле смо се.

Док смо излазиле напоље, среле смо Милоша.

Насмејала сам се зато што ми  је мама рекла да се за локне каже „одврталице и заврталице“.

Ања

Изашао сам на терен иза зграде. На терену сам сачекао другаре.

Дошли су: Страхиња и Петар. Играли смо се са блејдовима. Дошао је и  Стефан да вози ролере. Стефан се оклизнуо и сео на клацкалицу. Петар је отишао на другу страну и подигао Стефана.

Мени је било смешно то што се Стефан уплашио.

С.

 (А ти се не би уплашио?)

На планини

Једнога дана сам био на Фрушкој гори. Тамо смо ручали моји родитељи и ја. Кад смо ручали, отишли смо на планину. Ја сам тати рекао да тамо има медвед и змија. Тада је било пуно лишћа тамо. Ја сам мало зашуштао и он се тргао.

Сви смо се смејали тати.

Оги

Први смех

Било је то давно, кад је мој брат имао три месеца.

Били смо у соби. Тата је држао Данила, а ја сам се играла са капом. Ставила сам капу на главу и ништа нисам могла да видим. Климнула сам главом, а капа је пала. Брат је почео да се смеје. Поново сам то урадила, а он се још више смејао. Сви смо се смејали. Брат је био јако сладак.

То је био братов први смех.

Јана

                Моји другари и ја смо  играли фудбал. Мој друг је стао на смрди –бубу и нисмо знали шта је згазио. Ја сам се јако смејао, а и моји другари.

Алекса

За време Ускршњег распуста возила сам ролере са мојим другарицама.

Тада је мој старији брат Гага изразио жељу да вози ролере. Обуо је своје ролере и изашао на улицу да их вози.

Одмах је пао, али се није повредио, па смо се сви слатко насмејали.

Јаца

Оставите одговор

