прегрејаомисемозак

За ђаке и родитеље, предаваче и учитеље…аутор Весна Шкара

Напиши реченице

на 14. маја 2012.

Да бисмо знали да пишемо лепе саставе, морамо научити да састављамо лепе реченице.

Један од задатака из српског језика је био да ученици на дате речи саставе и напишу по једну реченицу.

1. Сунце, прозор, соба

2. Ја, шетња, шума

3. Птица, дрво, гнездо

4. Птићи, гнездо, пиштање

5. Црвићи, мајка, гладне.

А како су изгледале реченице ученика и да ли су приче које смо добили биле сличне – видећете … сутра. 🙂

Ево неколико реченица:

Сунце обасјава прозор моје собе.

Ја волим да шетам шумом.

Птица је направила гнездо на дрвету.

Гладни птићи пиште из гнезда.

Мајка храни гладне птиће црвићима.

 

Оги

 

Сунце кроз прозор осветљава собу.

Ја шетам шумом.

Птица гради гнездо на дрвету.

Птићи пиште у гнезду.

Мајка храни гладне птиће црвићима.

 

Елма

Сунце сија кроз прозор и улази у собу.

Ја шетам шумом.

Птица је на дрвету у гнезду.

Птићи пиште у гнезду.

Мајка храни црвићима гладне птиће.

 

Сандра

 

Јутрос сам се рано пробудио. Кроз прозор моје собе видео сам Сунце како јако сија. Кренуо сам у шетњу по шуми. Видео сам на дрвету гнездо птица. Из гнезда се чуло пиштање гладних птића. Мајка је донела својим птићима црвиће да птићи не буду гладни.

 

Урош

 

Сунце обасјава прозор собе.

Ја обожавам шетње кроз шуму.

На дрвету се налази птичије гнездо.

Птићи су жалосно пиштали тражећи своју мајку.

Мајка је донела црвиће птићима.

Јаца

Оставите одговор

