прегрејаомисемозак

За ђаке и родитеље, предаваче и учитеље…аутор Весна Шкара

Наши мали експерименти

на 26. марта 2012.

После учења о води, особинама воде, учили смо и о осталим деловима неживе природе: ваздуху, сунцу и земљишту.

Учили смо о њиховом значају за живот на Земљи, за живот свих живих бића.

На једном од часова СОН-а,  у учионици смо у одређеним чашама посејали семена пасуља, кукуруза и пшенице.

Неке чаше смо ставили на места која имају довољно светлости, а неке у орман где је мрачно – нема светлости.

Неке се не заливају, неке се заливају.

Неке ћемо после ницања ставити у мрак….

Семе смо посејали 16.3.2012.

После неколико дана тачније 20. 03. никло је прво семе пшенице

А затим и пасуљ и кукуруз:

Неке биљке  су биле у мраку (у орману), залили смо и :


Упоређивали смо биљке које су никле на различитим местима. Закључили смо да су зелене биљке оне које су имале довољно светлости, а оне које су у мраку су жуте боје:

Биљке које нисмо заливали, а држали смо их у мраку још ни данас нису никле:

А данас су наше биљке – погледајте сами:

Сад је много уочљивија разлика биљака које расту на светлу, а које у тами.

Ученици који су посејали семе код куће прате њихов раст.

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

%d bloggers like this: