прегрејаомисемозак

За ђаке и родитеље, предаваче и учитеље…аутор Весна Шкара

Писали смо о…

на 23. марта 2012.

Нашим мамама

Ми смо мали ђаци и састави које пишемо су кратки, за неког можда неспретни, али за нас врло важни.

„Моја мама је најлепша, ја те јако волим. Ти си мени једно велико срце.“

Сандра

„Моја мама је лепа, топла, блага и сунце велико, велико сунце. Моја мама је само једна мајка. Хтела је баш да роди мене, највише је хтела да роди мене, а воли оно што волим ја. Чак воли и тату, она воли све: воли и баку, чак и деду и све.“

Јаца

„Мене мама стално мази. Волим кад ми чешља косу. Спрема моја омиљена јела и купује омиљене слаткише. Увек пази да се у игри не повредим и учи ме како да увек будем добра.“

Андреа

„Мама ја те волим свим срцем. Мама твоје руке ме најлепше милују. Ти си за мене све. Нико те не воли као ја, а ти не знаш колико те ја волим!“

Елма

„Ја волим моју маму највише, а и тату исто.Ваше руке косу ми сплићу.“

Тијана

„Моја мама је добра и има лепе очи. Има лепу мајицу и лепо пише.“

Песма за маму

Мама ја те волим,

мама ја те волим.

Мама , ти си добра према мени.

Мама ја те волим,

мама ја те волим,

и чак више е волим од себе.

Стефан

„ Мама, тата и њихов Милош су се шетали у парку. Сели су на клупу и купили сладолед. Онда су отишли у град на роштиљ. Тата, мама и Милош су отишли кући. Онда је син Милош рекао:“Мама ја те волим, јако те волим и ти си моје срце. Нико те не воли тако као ја!“

Милош

„Ја волим моју маму зато што ми је све дала и зато што ми око свачег помаже. Мама, ја те свим срцем волим!“

Лола

„Моја мама је лепа и увек искрена. Увек ми све купује и даје.“

Вељко

„Моја мама има браон очи и браон косу. Ја је јако волим, много, јер ми она спрема ствари и пегла. Зато је много волим.“

Ања

„Мама је лепа, мама је срећна, мама се шминка, мама је забавна. Мама ме воли.“

(С.)

Оставите одговор

