прегрејаомисемозак

За ђаке и родитеље, предаваче и учитеље…аутор Весна Шкара

Нашалила/ нашалио сам се

на 23. марта 2012.

Када смо у школи читали народну причу „Рђава шала“ причали смо о томе када смо се и на који начин нашалили.

Из тога су произашли и ови наши радови.

„Рекла сам тети да погледа кроз прозор јер пада киша. Она кад је погледала кроз прозор није било кише.

Онда се мало наљутила, али ипак ми је опростила.“

Јаца

 

„Док сам на компјутеру играо игрицу, нашалио сам се са родитељима. Рекао сам тати и мами да сам случајно избрисао игрицу. Пошто све волимо да је играмо родитељи су се растужили, а ја сам се насмејао, њиховом изразу на лицима. Добра шала.“

(С)

 

„Ја сам преварила маму да мој брат плаче. Уместо брата плакала је лутка зато што сам јој извадила цуцлу.“

Ања

„Ја сам се нашалила са братом. Рекла сам му да напољу пада снег. Он је погледао кроз прозор и рекао ми је:“Што лажеш Ема, напољу не пада снег, већ греје сунце!“

Елма

Оставите одговор

